A startup-kultúra, a kreativitás és a designmenedzsment Kanizsa-háromszögében mozogva Adri hosszútávú célja, hogy munkájával desingvállalkozásokat tegyen láthatóvá, és ez már nemcsak illúzió.
Az elhatározásban nagy szerepe van a Thinkinvisible nevű játékapp sikersztorijának, amelynek alapkérdése (hogyan láthatunk valamit, ami valójában nincs ott) mintha a designmenedzsment lényegét hordozná magában, csak kifordítva: hogyan körvonalazhatunk minél határozottabban valamit, ami valójában ott van? A hatékony csapatmunka az ötletgazda Szulyovszky Márkkal nemcsak a fejlesztést repítette nagymenő befektetők elé Tallinnba; de egyúttal bizonyította, hogy egy jó menedzserrel a víziókból igazi perspektívák válnak. Adri továbbra is kreatív tehetségekkel veszi körül magát és szeretné minél többjüket irányba állítani – szurkolunk neki(k) ezerrel.