Bár nem a Marsról jött, azok alapján, amit a hazai kreatív asztalra tett le nyugodt szívvel gondolhatnánk, hogy nem evilági teremtés.
Már leírni is science fiction, de közel 60 magyar és nemzetközi kreatív díj fűződik nevéhez, melyből bőven elég, ha “csak” a Cannes Golden Media oroszlánt emeljük ki, mielőtt végleg lemondanál a “Majd én megmutatom a reklámszakmának!”-törekvéseidről. Megnyugtatásképp: nincs olyan médium, melyre ne alkotott volna. Ha könyvet ír, az toplistás lesz, ha kisfilmet készít - és nem is egyet - az külföldi fesztiválokon versenyezget, mint például Bianka c. alkotása, mely a 2012-es Berlinale Talent Campuson kapott erre lehetőséget.. Sőt, társadalmi, etikai és emberi témákra fektetve a hangsúlyt, Gábor még a karmáját is bebiztosította. Tőle tanulni pedig nem csak a MOME-n, de még akár a legnagyobb hazai márkatanácsadó és kreatív ügynökségénél is - ami nem mellesleg a Siegel+Gale New York partnere - van esélyed, feltéve, ha van benned elég spirit. Right?